ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

התקנת מערכת אינטרקום לבניין עם מצלמה

אנו מסתמכים רבות על חוש הראייה שלנו בחיי היום יום. מבחינתנו, אם איננו מצליחים לראות דבר מה, הוא עשוי להישאר עבורנו בגדר תעלומה. כאשר זר דופק בדלת, אנחנו בוחנים אותו דרך העינית הפרימיטיבית למדיי ובוחרים אם להכניס אותו או לא. עם זאת, היום בזכות השכלולים הרבים הקיימים בתחום, אין סיבה שלא להשתדרג. אינטרקום לבניין עם מצלמה הוא הדבר הבא, שכן הוא יסייע לנו לראות בבירור אם כדאי לנו להכניס הביתה את האדם שמולנו או להשאיר אותו בחוץ. בחברת אלומט תמצאו מערכות אינטרקום משוכללות לבחירתכם.

אינטרקום לבניין עם מצלמה – להכיר סוגים שונים של אינטרקום

אינטרקום לבניין עם מצלמה נחשב לאחד מסוגי האינטרקום המשוכללים יותר, אך כדאי להכיר גם סוגי אינטרקום נוספים:

  • קודן – אינטרקום קודם מבוסס על לוח מקשים. כך שמי שרוצה להיכנס לבניין צריך להקיש קוד המוגדר מראש.
  • אינטרקום טלפוני – זהו האינטרקום הפשוט ביותר המאפשר לדיירים לדבר עם האדם שבחוץ.
  • אינטרקום מצלמה – זהו אינטרקום משוכלל הכולל מצלמה המותקנת בפאנל החיצוני; פאנל המשדר קטעי וידאו למצלמה הנמצאת בתוך הבית.

כמה עולה להתקין אינטרקום עם מצלמה?

מחיר התקנה של אינטרקום עם מצלמה משתנה בהתאם לסוג העבודה שיש לבצע ולמורכבותה. המחיר הכללי עשוי לנוע בין 2,500 ל-3,000 שקלים. יש המציעים התקנות במחירים זולים במיוחד, אך לא כדאי להתפתות למחירים אלה, שכן לא אחת מדובר במתקינים בלתי מקצועיים. ואם כבר מדברים על מתקינים כאלה, חשוב לשים לב לאיכות החיווט בעת ההתקנה. מתקינים בלתי מנוסים עלולים שלא לחבר את הכבלים כראוי, וכתוצאה מכך ליצור נתקים בתקשורת ואפילו קצר.

האינטרקום שמקפיץ את ערך הדירה

אינטרקום לבניין עם מצלמה מספק לכם את הביטחון המרבי ובזכותו תוכלו לישון בשקט. אבל זה לא התפקיד היחיד שלו. למעשה, האינטרקום יעניק תחושת יוקרה ללובי שלכם. בזכותו, אתם באמת תוכלו להרגיש מודרניים יותר. כמו כן, אינטרקום עם מצלמה מעלה את ערכן של הדירות בתוך המבנה. כך שכאשר באים מבקרים המעוניינים לקנות או לשכור דירות, תוכלו להצביע על היתרון הגדול של אינטרקום איכותי המותקן בבניין.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים