ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

דלתות כניסה אלומיניום וזכוכית

חברת אלומט מציעה מגוון רחב של דלתות לכניסה, וביניהן דלתות כניסה אלומיניום וזכוכית. כי כאשר אתם גרים בבניין משותף, אתם מעוניינים לדאוג לאבטחה ולהרחיק מדירותיכם זרים בלתי רצויים. החברה פועלת במשך שנים רבות על מנת לספק את השירות הטוב ביותר. צוות של מקצוענים מגיע אליכם הביתה על מנת לשפץ, להתקין ולשדרג את הכניסה שלכם ללובי. נותר לכם רק לבחור את הדלת המתאימה ביותר.

דלתות כניסה אלומיניום וזכוכית – מדוע דווקא אלומיניום?

היום יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין דלתות כניסה אלומיניום ולא בכדי. האלומיניום ידוע כחומר שיש לו יתרונות רבים. ראשית, מדובר בחומר עמיד שאינו מחליד עם השנים, בניגוד לברזל, למשל. כך שדלת אלומיניום יכולה בהחלט לעמוד בקומת הכניסה בגשם ובחום ולהישאר עמידה וחזקה במשך שנים רבות. שנית, האלומיניום הוא חומר נגיש למדיי, כך שדלתות אלומיניום נחשבות לזולות יחסית לעמידות שהן מציעות. ולבסוף, האלומיניום גמיש ובאמצעותו אפשר להשיג עיצובים רבים, כולל עיצוב דלתות כניסה אלומיניום וזכוכית או דלתות אלומיניום ועץ להענקת מראה בסגנון כפרי יותר.

משדרגים את האלומיניום עם זכוכית

אלומיניום וזכוכית הם שני חומרים שמשתלבים טוב להפליא. האלומיניום נותן לדלת את החוזק, בעוד הזכוכית את היופי, אם כי גם זכוכית לדלתות היא חומר חזק. דלתות אלומיניום וזכוכית משדרות יופי ויוקרה, ולכן הן נפוצות בוויטרינות של חנויות ומשמשות כדלתות כניסה לעסקים שונים. גם דיירי בתים רבים מעוניינים לשדרג את הבניין שלהם בדלת מעוצבת, על מנת להעניק לו מראה אסתטי. מעבר לכך, דלת מעוצבת מעלה את ערכן של הדירות בבניין, וקיימת אפשרות להשכיר את הדירות במחיר גבוה יותר.

לא רק העיצוב חשוב

כאשר בוחרים דלתות כניסה אלומיניום וזכוכית, יש צורך לשים לב לא רק לעיצוב, אלא גם לאיכות הדלת. מומלץ להזמין את הדלת מחברה מקצועית ואיכותית הפועלת במשך שנים רבות בתחום. כמו כן, כל דלת צריכה לעמוד בהתאם לתקן, על מנת להקשות על הפורצים לפרוץ אותה. מעבר לכך, כדי להגביר את תחושת הביטחון בקרב דיירי הבניין, כדאי להתקין מצלמת אבטחה. כך תוכלו לעקוב אחר פעילות חשודה, ובמקרה הצורך אף לדווח למשטרה.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים