ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

התקנת אינטרקום

התקנת אינטרקום נושאת יתרונות רבים. כיום אנו מנהלים שגרת חיים יום-יום עמוסה. עם זאת, בבואנו לחזור הביתה נדמה כי אין ממה לדאוג – אך טעות בידינו. כדי שנוכל לתקשר ביעילות ובנוחות עם הנכנסים והיוצאים מהמבנה שלנו, מומלץ ביותר לפנות אל חברת אלומט ולבקש שתתקין אינטרקום. עבודה זו יבצעו, כאמור, המומחים של אלומט בזהירות ובמקצועיות רבה. כל זאת ועוד, כדי לספק ללקוחותיה איכות חיים ברמה גבוהה. למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום ושדרגו את חייכם בקלות!

התקנת אינטרקום לבניין: לבצע זאת במקצועיות

מדי בוקר אנו עושים את דרכנו לעבודה וחוזרים בשעות הערב חזרה לביתנו. מדובר בשגרת עבודה מבורכת; שגרה אותה אנו מנהלים מתוך אמונה כי אנו בטוחים במרחב הציבורי והפרטי שלנו. עם זאת, לעיתים קרובות נדמה כי המציאות היום-יומית הינה שברירית כאשר מגוון סכנות מקיפות אותנו. בהתאם, כדי שנוכל להתמודד עם היבטים אלו כראוי ולהביט קדימה באומץ, עלינו להסתייע בפתרון הבא: התקנת אינטרקום.

חשיבותו של מוצר זה היא רבה. וזאת, משום שמדובר במערכת תקשורת פנימית המסייעת לדיירים לזהות את הנכנסים. כך, ניתן יהיה לשוחח עמם ואף לאפשר את כניסתם לתוך המבנה. עם זאת, במקרים בהם אינכם מזהים את הנכנסים והם נראים לכם כחשודים, תוכלו למנוע את כניסתם – הכול, בזכות האינטרקום.

מעוניינים גם אתם להתקין מוצר זה בבניין המגורים שלכם? ראשית כל, יהיה עליכם לפנות אל חברה המתמחה בפעולה זו. לאורך שיתוף הפעולה עם המומחים, תוכלו להחליט איזה סוג אינטרקום תרצו לרכוש, את מיקומו במבנה וכמובן – את התקנתו על הצד הטוב ביותר. כל זאת ועוד, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם.

להתקין במקצועיות

כיום, בכל בניין מגורים ומשרדים ניתן למצוא אינטרקום. וזאת, לאור יתרונותיו הרבים. כדי שגם אתם תיהנו מיתרונות אלו, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת אלומט. חברה זו פועלת מזה 40 שנה ומחזיקה בניסיון רב בהתקנת אינטרקום, קודן, דלתות כניסה ועוד – ביעילות ובמקצועיות רבה.

התקנת אינטרקום לבניין - אלומט

התקנת אינטרקום לבית פרטי

כאשר מדובר בבית הפרטי שלנו, אין מקום לפשרות. אנו מעוניינים לאבטח אותו מכל כיוון אפשרי. מסיבה זו יש לנו גדר השומרת על הפרטיות ואולי גם כלב משפחה שמתפקד לפעמים ככלב שמירה. אך אם יש דבר נוסף שחשוב לעשות הוא לבצע התקנת אינטרקום לבית פרטי. האינטרקום יאפשר לנו לעקוב אחר הנכנסים לבית ויוסיף רבות לתחושת הביטחון שלנו. חברת אלומט מתמחה בהתקנת אינטרקום לבית. הצוות המקצועי שלה מגיע אליכם כדי להתקין את האינטרקום ולאפשר לכם לישון בשקט.

כל הסיבות לבצע התקנת אינטרקום לבית פרטי

אם אתם גרים בבית פרטי ועדיין ניגשים לדלת ושואלים "מי זה?" ברגע שאתם שומעים את הצלצול, אתם שייכים למאה הקודמת. כי היום כבר לא צריך להתחיל לבצע בירורים מיותרים או לתהות מי עומד בצד השני – כיום, יש לנו את האינטרקום. התקנת אינטרקום לבית פרטי חשובה לביטחונם של דיירי הבית, ומעבר לכך אלו כמה סיבות טובות להתקין את המערכת המשוכללת:

  • מלמדים את הילדים לא לפתוח לזרים – סקרנותם של הילדים אינה יודעת גבולות, ולפעמים היא עלולה להגיע רחוק. גם אם הנחתם את הילדים שלא לפתוח את הדלת כשאינכם בבית, הם עשויים להסתקרן עם כל דפיקה ולנסות לגלות מי נמצא מאחורי הדלת. אך כשיש אינטרקום עם מצלמה, אין מקום לחשוש. הילדים יכולים להפעיל אותה ולדעת בכל רגע מי עומד מאחורי הדלת.
  • תקשורת טובה דרך האינטרקום – האינטרקום נועד לא רק לשמירה על הביטחון, אלא גם לתקשורת ביניכם. כך שאם יצאתם בחיפזון ושכחתם דבר מה בתוך הבית, תוכלו פשוט לצלצל לאחד מבני המשפחה ובשיחת וידאו אחת לבקש מהם להביא לכם את החפץ.
  • הערך של הבית שלכם עולה – אינטרקום לבית פרטי מעלה את ערכו של הבית שלכם. ברגע שתתקינו אותו, תחושו מיד בעלייה ברמת החיים שלכם.

מדוע חשוב לקרוא לחברה מקצועית כאשר מתקינים אינטרקום?

התקנת אינטרקום לבית פרטי אינה עניין של מה בכך. אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים כי האינטרקום ישרת אתכם לטווח הארוך. על כן, חשוב לבחור בחברה מקצועית המספקת אינטרקום איכותי. צוות של טכנאים יגיע אליכם הביתה על מנת להתקין את המכשיר ולהעלות את רמת האבטחה בבית.

התקנת אינטרקום לבית פרטי - אלומט

התקנת אינטרקום עם מצלמה

זוהי שעת לילה מאוחרת. הילדים מתכוננים לשינה ואתם מתרווחים לכם בנחת על הספה כדי לצפות בעוד פרק בנטפליקס. לפתע, מישהו מצלצל באינטרקום. במקום לתהות מי זה כבר יכול להיות, אתם יודעים שאין לכם ממה לחשוש, כי מצלמת האינטרקום תגלה לכם עוד רגע שזה השכן מלמטה שנתקע בלי מפתח לבית. התקנת אינטרקום עם מצלמה מאפשרת לכם לשמור על ביטחון מלא בבית. בחברת אלומט, תוכלו לקבל שירותי התקנת אינטרקום לבניין.

דברים שכדאי לדעת על התקנת אינטרקום עם מצלמה

התקנת אינטרקום עם מצלמה דורשת מיומנות, ולכן חשוב לקרוא לחברה מקצועית שתוכל לבצע את ההתקנה. כמו כן, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון במהלך ההתקנה עצמה:

  • נעזרים בטכנאי – יש צורך לקבוע פגישה עם הטכנאי שיבוא להתאים עבורכם מערכת אינטרקום עם מצלמה שבחרתם.
  • אינטרקום על הקיר – ניתן להתקין את מערכת האינטרקום על גבי הקיר. התקנה מסוג זה מתבצעת בדרך כלל תוך שימוש בקופסה מיוחדת הכוללת, לרוב, גגון המגן עליה מפני הגשם. מעבר לכך, מצלמת האינטרקום עשויה מחומרים עמידים וחזקים, כך שהיא יכולה בהחלט לשמש אתכם לטווח הארוך.
  • אינטרקום בתוך הקיר – דרך נוספת להתקין אינטרקום עם מצלמה היא בתוך הקיר. במקרה זה מתקינים את האינטרקום בתוך שקע. צורת התקנה זו נחשבת בטיחותית יותר, שכן המכשיר אינו בולט ולא ניתן להיתקל בו.

איך זה עובד?

למערכת אינטרקום מוצמד מסך צבעוני המותקן בתוך הבית. ברגע שמישהו מצלצל, אתם יכולים לענות לו ולהחליט אם להכניס אותו פנימה או לא. האינטרקום יעיל גם במקרים שבהם אחד מבני המשפחה צריך לקבל מידע כלשהו מבלי לעלות למעלה. לדוגמה, אם אחד מבני הבית נשלח לערוך קניות, והוא לא יודע אם קנה את רסק העגבניות הנכון, הוא יכול לתקשר דרך האינטרקום עם שאר בני הבית ולברר זאת באמצעות המצלמה המשוכללת. הדבר ימנע ממנו לעלות ולרדת במדרגות. מעבר לכך, התקנת אינטרקום עם מצלמה מאפשרת לכם לקבל בשמחה את פניהם של הבאים, ולדבר אתם בעזרת שיחת וידאו קצרה לפני שהם נכנסים לבית. אז אם עדיין אין לכם אינטרקום עם מצלמה, זה הזמן להזמין אחד מחברת אלומט.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים