ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

התקנת דלת כניסה

התקנת דלת כניסה תתבצע בהתאם למספר היבטים מרכזיים. החל ממידות הדלת, העיצוב שלה ועד אופן המיגון והנעילה שלה – בזכות מוצר זה נוכל לנהל את חיינו בהצלחה ובביטחון. בין אם אתם עוברים לבית חדש או שמא ברצונכם לשדרג את הדירה הנוכחית בה אתם גרים, עומד בפניכם מגוון רחב של אפשרויות. אנו ממליצים לכם להתחיל עם ההיבט הבא: יצירת קשר עם חברת אלומט. בזכות שיתוף פעולה זה תותקן בביתכם דלת מרשימה ואיכותית. בנוסף, נדגיש כי צוות העובדים של חברה זו הינו מנוסה, מיומן ושירותי.

מלאכת התקנת דלת כניסה

איכות חיים נמדדת לפי פרמטרים שונים: החל ממעבר לבית פרטי ועד שיפוץ המבנה בו אנו גרים, היבטים אלו ואחרים יוסיפו את הטאץ' הנכון לחיינו. עם זאת, לאורכו של הליך זה יש לקחת בחשבון גם את הפתרון הבא: התקנת דלת כניסה.

מדי בוקר אנו יוצאים דרכה ובכל ערב אנו חוזרים חזרה ונועלים אותה אחרינו. דלת הכניסה היא אחד הפריטים החשובים ביותר בכל מבנה – בכך אין כל ספק. בהתאם, על ידי התקנתה של דלת זו אנו נוכל לשמור על איכות חיים גבוהה. הצעד הראשון לכך מתייחס אל בחירת החברה שתסייע לכם. כלומר, כדי שהמשימה תתבצע היטב, יש לוודא כי בעלי המקצוע הינם מוכשרים ומנוסים.

בהמשך הדרך, יהיה עליכם לדון במספר נקודות מרכזיות. כמו מה למשל? החל מעיצוב הדלת, מדידת הדלת והתאמתה למיקום הרלוונטי, ציון התקציב העומד לרשותכם כמו גם קביעת לוחות הזמנים – אלמנטים אלו ואחרים ללא ספק יסייעו לכם.

במקביל לדלת הכניסה, נמליץ לכם בהיבט הבא: התקנתה של דלת אוטומטית לבניין המגורים שלכם; דלת באמצעותה הגישה שלכם למבנה תתבצע בנוחות, ביעילות וללא כל מאמץ.

הדלת להצלחה

הדרך לחיים איכותיים עוברת בדלת כניסה מרשימה. למה אתם מחכים? כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מכך, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת אלומט. חברה זו היא מהמובילות בארץ בתחום התקנת דלתות, אינטרקום ותיבות דואר.

התקנת דלת כניסה לבניין - אלומט

כך תבחרו את דלת הכניסה לבניין

בתור ועד הבית של הבניין אתם דואגים לתחזוקתו – מוודאים שכל השכנים שילמו על החשמל, דואגים למנות איש ניקיון שינקה את חדר המדרגות ולאחרונה צבעתם גם את מדרגות הכניסה. אך יש דבר אחד שלא עשיתם עדיין, והוא לבחור דלת כניסה לבניין. בחברת אלומט תוכלו לבחור אחת מבין הדלתות הרבות שתוכל להגן על הבית שלכם. לחברה ניסיון רב בהתקנת דלתות אינטרקום ודלתות כניסה, והיא נכונה להעניק לכם את שירותיה. כך תבחרו את דלת הכניסה לבניין – באופן המיטבי והנכון עבורכם.

התקנת דלת כניסה לבניין – ללכת לישון רגועים

עברתם לבית חדש ושמתם לב שחסרה בו דלת? מעוניינים לשדרג את הבניין שלכם בדלת כניסה איכותית? אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את דלת הכניסה:

  • לבחור דלת בגודל המתאים – כמובן, על מנת שהדלת תתאים לכניסה שלכם כמו כפפה ליד, חשוב למדוד את השטח. צמד של מקצוענים יגיע אל הדירה על מנת למדוד את הכניסה ולראות איזו דלת תתאים לכם.
  • לכל דלת יש דירוג – בישראל פועלים המקצוענים בהתאם לתקן בלתי מחייב, כך שדירוג הדלתות נע בין 1 ל-4 כוכבים, כאשר דלת בעלת 4 כוכבים נחשבת לעמידה וחזקה ביותר. אם אתם מעוניינים להגן על הבית שלכם ולהקשות על הפורצים, מומלץ לבחור בדלת בעלת דירוג של 3 כוכבים לפחות.
  • לא מוותרים – כדאי לבחור עיצוב מתאים – דלת בסגנון כפרי, מודרני ועוד.
  • מוסיפים אמצעי מיגון – באפשרותכם להתקין דלת כניסה עם אמצעי מיגון משוכללים דוגמת מצלמה לאינטרקום. כך תוכלו לעקוב אחר התנועה בבניין ולראות אם אין אנשים חשודים הנכנסים אליו. כמו כן, בדרך זו אפשר לאתר שכנים בעייתיים, דוגמת שכנים המלכלכים את חדר המדרגות.
  • איכות ומחיר – שני פרמטרים אלה הולכים יחד. אמנם כולנו אוהבים לחסוך בכסף, אך כשמדובר בדלת הכניסה לבניין, אין מקום לפשרות. כדאי לשלם מעט יותר על דלת איכותית ועמידה.

דרכים נוספות לשדרוג הכניסה לבניין

עכשיו כשיש לכם דלת כניסה לבניין, תוכלו לשדרג את הלובי במגוון דרכים. ניתן, למשל, לתלות מראה שתשרת רבים בכניסה. כמו כן, אפשר למקם עציץ גדול וירוק ליופי או תמונה גדולה ללא חשש. כי כשבחדר הכניסה שלכם מותקנת דלת אינטרקום, הסיכוי לגניבת הפריטים היקרים פוחת.

התקנת דלת כניסה אוטומטית לבניין

התאמת דלת כניסה לבניין

דלת כניסה לבניין הינה הדלת החשובה ביותר מבחינת בטיחות, פונקציונלית ואסטטיות. התאמת דלת כניסה לבניין צריכה להיות נכונה, מכוון שדלת זו מאפשרת לדיירי הבית לשמור על חייהם הפרטיים. ניתן לבחור בין סוגים שונים של דלתות, לדוגמא דלת מזכוכית, אלומיניום או חשמלית. במקביל לכך, קיימים מגוון גדול של עיצובים וצבעים, על מנת להתאים את דלת זו לעיצוב הבניין. תוכלו למצוא בחירה גדולה של דלתות כניסה לבניין בחברת אלומט, המקפידה על שימוש בחומרי גלם איכותיים. כמו כן, חברה זו מעניקה שירות והתקנה מקצועיים בתחום דלתות כניסה, אינטרקום ותיבות דואר.

התאמה והתקנת דלת כניסה אוטומטית לבניין

התאמת דלת כניסה לבניין יכולה לעיתים להיות מורכבת, מכוון שהיא צריכה לרצות את רוב דיירי הבניין. למרות שתפקידה של הדלת הינה לשמור על בטיחות הדיירים ופרטיותם, כיום ניתן לראות שהעיצוב והאסתטיקה הן לא פחות חשובות. על מנת לבחור היטב ולהבין כיצד מבצעים התאמה של דלת כניסה לבניין, חשוב להבין כמה דברים:

  • ראשית, מומלץ לבחור בין חומרי גלם שונים אשר ניתן להתקין דלת כניסה, לדוגמא אלומיניום או זכוכית. לאחר מכן, יש לבחור את עיצוב וצבע המתאים ביותר לבניין, ולבקש אישור של דיירים הבית להתקנתה.
  • על מנת שרוב הדיירים יסכימו לבצע התקנת דלת חדשה, מומלץ לבחור אותה פשוטה וקלאסית, המתאימה לכולם. מומלץ לקחת בחשבון את עיצוב הלובי על מנת לבצע התאמת דלת כניסה לבניין בהרמוניה.
  • לאחר ההתאמה של דלת כניסה לבניין, ניתן לבחור את הדלתות הפנימים של המבנה. קיימים סוגים שונים של דלתות אלו, והחשיבות שלהן לא פחות חשובה מדלתות כניסה.

תפקידן של דלתות כניסה לבניין

בשנים האחרונות, תחום דלתות הכניסה הפך לנפוץ ופופולרי בקרב רבים. לדלת הכניסה ישנם תפקידים רבים: ראשית, דלת זו מאפשרת לדיירי הבניין להיות רגועים ובמילים אחרות, דלת כניסה הינה אמצעי הגנה. שנית, דלתות הכניסה הן חלק בלתי נפרד מעיצוב הבניין והן מעניקות יוקרה ואיכות חיים טובה יותר לדיירים.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים