ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

מערכות כניסה לבניין

מערכות כניסה לבניין הינן פתרון מצוין על מנת לשלוט על כניסת ויציאת אנשים מהמבנה. בשנים האחרונות, העולם הטכנולוגי התפתח ואתו גם התחום של מערכות כניסה לבניין. ניתן למצוא סוגים שונים של מערכות, ויש אפשרות להתקין אותם בבניינים שונים, לדוגמא, לדלתות כניסה לבניין מגורים או משרדים, מעליות, כניסה לחדרי כושר ועוד. חברת אלומט אשר עוסקת שנים רבות בתחום דלתות ותיבות דואר, מעניקה שירות של אינטרקום וקודן לפתיחת דלת אוטומטית. חברה זו מבצעת התקנות של מוצרים אלו באמצעות חומרים איכותיים ועם ניסיון של כ-40 שנה.

סוגי מערכות כניסה לבניין

מערכות כניסה לבניין הן מערכות מתוחכמות המאפשרים לדיירי הבניין להיכנס ולצאת בבטיחות רבה. מערכות אלה יכולות למנוע פריצות והן שומרות על פרטיות ואיכות חיים טובה יותר. קיימים סוגי שונים של מערכות כניסה, אשר ניתן לפרט ולהסביר:

  • מערכת הכניסה הפשוטה והנפוצה ביותר הינה מערכת באמצעות אינטרקום קודן. היא מאפשר פתיחת הדלת רק לאחר הזנת קוד. כך, רק אנשים אשר יודעים את הקוד יכולים להיכנס לבניין. מערכת כניסה זו נפוצה בבניינים.
  • הסוג השני של מערכות כניסה לבניין הינו קורא קירבה. זוהי מערכת אשר מאפשרת כניסה ויציאה של הבניין רק באמצעות כרטיסים או תגים. לרוב ניתן להתקין קורא קירבה במשרדים ועסקים שונים.
  • זיהוי ביומטרי שייך לאחת הקטגוריות הבלתי מוכרות. בשנים האחרונות הטכנולוגיה התפחתה ובימינו קיימים אמצעי זיהוי באמצעות כף יד, טביעות אצבע, קול ורשתית עין. מערכת זו הינה אישי ולא ניתן לגנוב או לשכפל בשום צורה.
  • מצלמה – על מנת לשמור היטב על הבטיחות של דיירי הבניין, ניתן להוסיף מצלמות אבטחה בכניסה לבניין, למשל בלובי. מצלמות אלה מגיעות עם האינטרקום וניתן להתקין אותן במהירות ובקלות.

יתרונות של מערכות כניסה לבניין

ישנם יתרונות רבים לשימוש במערכות כניסה לבניין, העיקרי הינו שליטה מוחלטת על כניסה ויציאה של המבנה. המערכות מאפשרות למנוע מאנשים לא רצויים להגיע לבניינים. יתרון נוסף הינו הידידותיות למשתמש. מערכות הכניסה מיועדות לשימוש יום יומי, כך שגם אדם שאין לו ידע טכנולוגי יכול להקיש בקלות את הקוד או לבצע זיהוי באמצעות מצלמה.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים