ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

קודן לדלת כולל התקנה

אנו זקוקים לסיסמה בכל אשר נפנה – סיסמה לתיבת הדואר האלקטרוני, לאתרי מכירות ואפילו לטלפון הסלולרי שלנו. בעולם שהפך לכפר גלובלי אחד גדול, חשוב לשמור על הפרטיות ועל עניין האבטחה. בדומה לחשבונות האישיים שלנו ברשת האינטרנט שזקוקים להגנה מתמדת, גם דלתות הכניסה שלנו זקוקות להגנה. קודן לדלת כולל התקנה הוא אחד הפתרונות היעילים יותר שנועדו לספק אבטחה והגנה לבית. בזכות סיסמה שידועה רק לכם, תוכלו לשמור על עצמכם ועל חפצכם טוב יותר. חברת אלומט היא חברה מקצועית המציעה מגוון רחב של שירותים כמו התקנת קודן לדלת, אינטרקום ועוד.

קודן לדלת כולל התקנה – הכירו את הקודן שישדרג את הכניסה שלכם

קודן לדלת כניסה הוא הדור הבא שלכם. אם עדיין לא התקנתם אותו, אלה כמה מאפיינים שכדאי לכם להכיר:

  • קודן חזק – הקודן עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, כך שניתן להתקין אותו מחוץ לדלת הכניסה. הקודן עמיד בפני מעשי ונדליזם וגם פגעי מזג אוויר כמו גשם זלעפות.
  • מראה אסתטי – לקודן מראה אסתטי יוקרתי, כך שבזכותו אתם משדרגים את הבניין שלכם.
  • הפעלה פשוטה – השימוש בקודן מתאים לכל אחד, הוא מתוכנת לסיסמאות קלות ונוח להפעלה.
  • לא זוכרים את הקוד? תמיד תוכלו לצלצל – הקודן כולל פעמון, כך שאתם יכולים לצלצל לשאר דיירי הבית כדי שיכניסו אתכם.

קודן לכל מטרה

אספקת קודן לדלת כוללת התקנה מתאימה לבניינים רבים. השימוש בקודן הפך נפוץ במיוחד במשרדים. ניתן לראות קודנים בכניסה וגם בתוך החדרים הפנימיים. מעבר לכך, גם דיירי בניינים מעוניינים להתחדש בקודנים, ולכן הם מזמינים את שירותיהם של טכנאים מקצועיים אשר מגיעים במיוחד כדי להתקין את הקודן שיגן על הבניין. כמו כן, ישנם גם בעלי בתים פרטיים אשר מתקינים את הקודנים, וזאת במטרה לספק את ההגנה המושלמת לבית.

מי מתקין את הקודן?

התקנת קודן לדלת מתבצעת על ידי טכנאי מקצועי. לאחר שהטכנאי יסיים את עבודתו, הוא יעביר לכם הדרכה מסודרת ויראה לכם כיצד להשתמש בקודן. זה הזמן לשאול שאלות וליישם את פעולת הקודן בפועל. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם יודעים להשתמש בו כראוי.

בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים