ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

    קודן לדלת כניסה

    התקנת קודן לדלת כניסה נושאת יתרונות רבים. החל משימוש יעיל ונוח, עמידות בפני מים וחומרים אחרים ועד אפשרות להאיר את הספרות ברדת החשכה – אין ספק כי מדובר בפתרון מומלץ ביותר. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מיתרונותיו הרבים של הקודן בכניסה לבניין, מומלץ לשתף פעולה עם המומחים: חברת אלומט. חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום ייצור דלתות כניסה, התקנת קודן בדלתות, הצבת תיבות דואר ועוד. מעבר לכך, עובדי החברה מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים – תוך רמת גימור גבוהה.

    קודן לדלת כניסה – מספר נקודות חשובות

    כיצד איכות חיים גבוהה נמדדת? בהתאם למגוון פרמטרים. החל מסביבת מגורים שקטה, בית מרווח וכן הלאה – אין ספק שהיבטים אלו ואחרים יסייעו לנו בחיי היום-יום ויעלו חיוך על פנינו. במקביל לכל זאת, כדי שביתנו הקט אכן יהפוך לחלל פרטי נעים ובטוח – רצוי להקפיד על התקנת פתרונות מרשימים; פתרונות מקצועיים כדוגמת קודן לדלת כניסה.

    פתרון זה נושא ביתרונות רבים – בכך אין כל ספק. החל משמירה על הביטחון של דיירי המבנה, מידור סיכונים, יעילות גבוהה בכל הנוגע אל כניסה ויציאה משטח הנכס – מבלי להשתמש מפתחות וכן הלאה.

    כך או כך, כדי שניתן יהיה להתקין את הקודן כנדרש, יש לפנות אל חברה המתמחה בעבודות אלו. בבואכם לחפש אחר חברה לצורך ביצוע המשימה, רצוי לפעול בהתאם למספר נקודות עיקריות:

    • ראשית כל, רצוי לבקש המלצות מסביבתכם הקרובה. בין אם מדובר בקרובי משפחה, חברים או שמא מדובר בעמיתים לעבודה – רצוי להסתמך על חוות דעת חיובית.
    • כמו כן, יש לוודא כי חברה זו מחזיקה בניסיון ובהכשרה הרלוונטיים. כל זאת, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים והקפדה על מלוא הפרטים החשובים לאורך ביצוע המשימה.

    לפנות אל הגורמים הרלוונטיים – לביצוע עבודה איכותית

    כאמור, קודן עבור דלת הכניסה נושא ביתרונות רבים. בשל כך, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מיתרונות אלו יש ליצור קשר בהקדם עם חברת אלומט. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי תתקבל התוצאה המקצועית ביותר.

    קודן לדלת כניסה בבניין - אלומט

    התקנת קודן לדלת כניסה

    התקנת קודן לדלת כניסה מומלצת ללקוחות מהמגזר העסקי והפרטי כאחד. במילים אחרות, לאור העובדה כי מדובר בפתרון מקצועי ומרשים אשר יקל על חייכם וישפר את ההתנהלות היום-יומית שלכם – כל שנותר לכם לעשות הוא לפנות אל חברת אלומט. חברה זו מחזיקה בניסיון של יותר מ-40 שנה בתחום התקנת דלתות כניסה, אינטרקום, תיבות דואר וקודן. זאת ועוד, תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה לצד אמינות ושקיפות לאורך תהליך העבודה.

    התקנת קודן לדלת כניסה – דגשים שונים שיש לדעת

    ככל שחולפות השנים כך הולכת וגוברת המודעות שלנו לגבי שמירה על ביטחוננו האישי. במילים אחרות, ובין אם מדובר במגורים בבניין או שמא מדובר בעבודה במשרדי החברה – חשוב להיות עם יד על הדופק בכל הנוגע לאנשים הנכנסים למבנה ויוצאים ממנו. מעוניינים לשמור על תחושת הביטחון בעת שהותכם בבית? מעוניינים לוודא כי לא נכנסים אורחים בלתי קרואים למבנה? רצוי לבדוק את מלוא האפשרויות העומדות מולכם – כאשר התקנת קודן לדלת כניסה היא המרכזית מבניהן.

    בבואכם להתעניין במלאכת ההתקנה של קודן, רצוי להתעניין במספר היבטים מרכזיים. כמו מה למשל? ראשית כל, יש לברר מה חומרי הגלם בהם משתמשים בעלי המקצוע בעת ייצור הקוד והתקנתו. כמו כן, חשוב לברר האם קיים מנעול חשמלי בדלת – אליו ניתן יהיה לחבר את הקודן. הרי כך ניתן לפתוח את הכניסה בקלות לאחר הקשת הסיסמא הסודית.

    במקביל, רצוי להתקין קודן אשר המקשים שלו מוארים בשעות הערב והלילה. כך, ניתן יהיה לראות היטב את הספרות ולהקיש את הקוד ביעילות ובמהירות – ולהיכנס למבנה ללא כל בעיה.

    לעבוד באיכות, באמינות ובשקיפות

    נכנסים או יוצאים מבניין מגוריכם במגוון שעות לאורך היום? במקום להישאר מחוץ לנכס ללא מפתחות, מומלץ לשקול לחיוב את האפשרות הבאה: התקנתו של קודן בדלת הכניסה. כך, חיי היום-יום שלכם ישתפרו פלאים. כדי להתחיל במלאכה בהקדם, מומלץ ליצור קשר עם חברת אלומט. עובדיה של חברה זו פועלים במקצועיות, באיכות ובאמינות.

    התקנת קודן לדלת כניסה מחיר משתלם

    בימינו, איננו יכולים לתאר את חיינו ללא סיסמה. כשם שאנו יוצרים משתמשים ברחבי הרשת ונדרשים להזדהות בכל פעם מחדש, כך אנו זקוקים לקוד כאשר אנו נכנסים לתוך הבניין. התקנת קודן לדלת כניסה היא מיומנות בפני עצמה השמורה לטכנאים מקצועיים. בחברת אלומט תמצאו טכנאים מיומנים שיגיעו אליכם במהירות, ברגע שתחליטו שאתם זקוקים לקודן.

    התאמת קודן לדלת כניסה

    התקנת קודן לדלת כניסה נפוצה היום במיוחד, ומתאימה בעצם לכל סוגי הדלתות:

    • בנייני מגורים – הכוונה היא כמובן לבנייני הדירות. במקרה זה, קודן לדלת כניסה מאפשר לשמור על דיירי הבניין מפני כניסתם של זרים. כל אחד מהדיירים יודע את הקוד ויכול להיכנס. כמו כן, ישנם דיירים המעבירים את הקוד לאורחים הקבועים שלהם, כך שגם אלה יוכלו להיכנס מבלי לצלצל בפעמון.
    • בתים פרטיים – בבתים פרטיים, חשוב לדאוג להגנה מספקת. לצד התקנת שער ברזל ומצלמת אינטרקום, חשוב להתקין גם קוד כניסה על מנת למנוע מזרים וסקרנים לפלוש לגינה שלכם.
    • משרדים – הקודנים נפוצים מאוד בבנייני משרדים ולא בכדי. קודנים איכותיים מאפשרים לשמור על מידע ארגוני רגיש שנמצא בחברות רבות, לצד שמירה על ציוד יקר כמו מחשבים וחפצים אישיים של העובדים.
    • מתחמי בילויים – גם במתחמים כמו ספא או מועדון כושר קיימים מותקנים קודנים שנועדו להגן על הציוד המצוי במתחם. הקודנים המחוברים לאינטרקום מאפשרים לעובדי המתחמים ליצור קשר עם הלקוחות ולבצע זיהוי.

    לסיכום, קיימים סוגים שונים של קודנים. לפני ביצוע התקנת קודן לדלת כניסה, מומלץ להתייעץ עם המתקינים המקצועיים. מעבר לכך, כדאי לבחור בקודנים איכותיים הכוללים תאורת לילה וכאלה שניתן לחבר אותם לזמזם.

    בוחרים בקודן יקר יותר ועמיד

    בשוק, מוצעים לכם קודנים זולים רבים. אתם כמובן יכולים "לחסוך" בכסף ולקנות קודנים פשוטים מפלסטיק, אך אלה לא יחזיקו זמן רב. הקודנים הפשוטים אינם עמידים בפני רטיבות או מעשי ונדליזם, ולכן הם נוטים להישבר בקלות. בסופו של דבר תצטרכו לקנות קודנים חדשים. מנגד, אם תחליטו להשקיע מעט יותר כסף בקודן איכותי, תזכו לגישה בטוחה ושקטה לבית שלכם במשך שנים רבות.

    אורחים בלתי קרואים נכנסים לבניין המגורים שלכם לעתים קרובות? מעוניינים לשמור על הפרטיות במשרד? הגיע הרגע להזמין מתקין קודן לדלת כניסה. איש מקצוע זה יודע להתקין בקלות וביעילות קודן הכולל סיסמה פשוטה שתוכלו לזכור, להקיש וכך להגן על עצמכם בפני זרים. עוד לא התקנתם קודן לדלת? חברת אלומט מביאה לכם את טובי הקודנים. המתקינים המיומנים זמינים בכל עת ומוכנים לפעולה.

    מה עושים עם אין מתקין קודן לדלת כניסה?

    מתקין קודן לדלת כניסה הוא איש המפתח שלנו שבזכותו אנו יכולים להתקין את הקודן ללא דאגות ותקלות. בסיום ההתקנה הוא משאיר לנו דף הוראות מסודר למקרה שנצטרך הסבר נוסף. אך מה עושים במקרה שאין ברשותנו את דף הוראות השימוש ושכחנו ממי הזמנו את הקודן? במקרה זה, אין סיבה לדאגה. כל שיש לעשות הוא לפעול לפי הצעדים הבאים:

    • בחנו את הקודן – גשו לדלת ותראו אם אתם מבחינים בלוגו של היצרן. למרבית היצרנים יש לוגו שמודפס על גבי הקודן.
    • נסו לזהות את הדגם – השתדלו לזהות את סוג הדגם של הקודן. הדבר יסייע לכם ליצור קשר עם היצרן. אם לא הצלחתם, צלמו את הקודן ונסו למצוא את הדגם שלו באינטרנט.
    • מתקשרים ליצרן – אם אתם ממשיכים להסתבך ועדיין לא הצלחתם לפענח את הדגם, תוכלו להתקשר ליצרן והוא ינחה אתכם בתפעול המכשיר וישלח לכם הוראות הפעלה למייל.
    • פועלים לפי ההוראות – זהו, לאחר שמצאתם את הוראות ההפעלה של הקודן באינטרנט או קיבלתם אותם ישירות למייל שלכם, תוכלו לתכנת את הקודן לפי ההוראות – לבצע איפוס של המערכת ולהגדיר את הקוד מחדש.

    איזה קודן כדאי לרכוש?

    קיימים סוגים שונים של קודנים, וחברה מקצועית יכולה לעזור לכם לבחור את הקודן המתאים ביותר. כדאי לרכוש קודן שיש לו תאורה פנימית, כך שגם בחשכת ליל תוכלו לראות את המספרים ולהקליד אותם בבטחה. שנית, כדאי מאוד לקנות קודן העמיד בפני מים וכן קודן חזק דיו שיכול לעמוד בפני מעשי ונדליזם. ולבסוף, מומלץ לבחור את הקודן שיש לו את האפשרות לחבר זמזם או פעמון לדלת. תכונות אלה משדרגות את הקודן.

    בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים