ברוכים הבאים לחברת אלומט

נשמח לעמוד לשירותכם

    שדרוג הכניסה לבניין

    לאחר שדאגתם לעיצוב פנים הדירה שלכם, כדאי לחשוב מעט על שדרוג הכניסה לבניין. אחרי הכול, הכניסה היא הדבר הראשון שאתם רואים כאשר אתם נכנסים לדירה שלכם, ולכן חשוב שהיא תיראה בהתאם. לחברת אלומט יש את כל הפתרונות הדרושים לשדרוג הכניסה שלכם. החברה פועלת כ-40 שנה בתחום התקנת דלתות אינטרקום ודלתות כניסה, כך שאתם יכולים ליהנות מכניסה משודרגת באיכות גבוהה.

    שדרוג הכניסה לבניין – מדוע כדאי להוסיף דלת לבניין?

    בניינים רבים בישראל אינם כוללים דלת כניסה, וכל הרוצה פשוט יכול להיכנס לחדר המדרגות. לכאורה, ניתן היה לחשוב כי אין לנו צורך בדלת כניסה. אך אם נתעמק בשאלה הזו, נגלה שההיפך הוא הנכון. שדרוג הכניסה לבניין יכול בהחלט לכלול דלת אינטרקום או דלת כניסה מעוצבת, וזאת מכמה סיבות:

    • ביטחון – דלת הכניסה לבניין מעניקה תחושת ביטחון. אמנם כל דלת ניתנת לפריצה בסופו של דבר, אך אם תתקינו דלת איכותית באמת, הפורצים יתקשו להתגבר עליה ויעדיפו לעבור לבניין אחר שבו אין דלת כזאת. כמו כן, הדלת מונעת את כניסתם של זרים לבניין. כך, כשאתם יוצאים לעבודה אתם יכולים להיות רגועים כי הילדים הנמצאים בבית בטוחים יותר.
    • מראה אסתטי – דלת כניסה לבניין מעניקה לו מראה אחר, מעוצב יותר. אם החלטתם להתקין דלת אינטרקום, דעו כי לא מדובר רק בביטחון הרב שמקנה הדלת הזו, אלא גם בעיצוב מרהיב ובלתי מתפשר. כך שכל אורח שיבוא אליכם לא יוכל שלא להתפעל מהיופי.
    • ערך הדירות עולה – דלת כניסה בבניין מעלה את ערך הדירות. כך שאתם יכולים לשכור את הדירה או למכור אותה במחיר יקר יותר.

    מה צריך לבדוק כשבוחרים חברה לשדרוג הכניסה?

    לאחר שאספתם את הכסף מהשכנים לצורך שדרוג הכניסה לבניין, עליכם לפנות לחברה מקצועית העוסקת בהתקנת דלתות כניסה אלומיניום. הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא שהחברה עובדת לפי התקנים הנחוצים. דלתות הכניסה מדורגות באמצעות כוכבים – מאחד עד ארבע. מומלץ לבחור בדלת כניסה בעלת שלושה כוכבים לפחות. דלת כזו עמידה יותר וקשה יותר לפריצה. כמו כן, מומלץ לבחון את הניסיון של החברה בתחום התקנת הדלתות ולוודא שאתם פונים לחברה אמינה ומקצועית.

    בואו להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים